18 marts 2020

Barselsvikar søges til kommunikationsafdelingen

Vi søger et engageret kommunikationsmenneske, som sammen med os kan skabe et stærkt tilhørsforhold mellem Betty Nansen Teatret og publikum. Du vil drive og videreudvikle teatrets kommunikationsstrategi, som især fokuserer på den direkte kommunikation og dialog med publikum. Det er derfor vigtigt, at du har dokumenteret erfaring med SoMe, nyhedsbreve og fordelsklubber etc.  Du vil indgå i vores kommunikationsafdeling og referere til teatrets kommunikationschef. Afdelingen består desuden af fast tilknyttede freelance-medarbejdere (tekstforfatter, grafiker, studentermedhjælper og fotografer). 


PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER 

Kontakt til teatrets publikum via nyhedsbreve, SoMe, events og loyalitetsprogrammer og feedback gennem publikumsundersøgelser og databehandling. 

Indhold til teatrets nyhedsbreve og SoMe - som skrift, billeder og video. Du skal selv kunne få ideer til, optage, klippe og redigere videoindhold. Kampagnestrategien for de enkelte forestillinger lægges i samarbejde med kommunikationschefen. 

Udvikling, planlægning og markedsføring af særarrangementer til vores klub og øvrige publikummer. 

Ansvarlig for al kommunikation af teatrets udviklingsindsats Betty Udvikler til presse, branche og samarbejdspartnere. 

Udarbejdelse og udsending af pressemeddelelser og pressemateriale og øvrig kontakt til presse og anmeldere generelt. 

Opdatering af teatrets hjemmeside

Administrative kommunikationsopgaver internt på teatret til medarbejdere og eksternt til publikum, presse, interessenter, samarbejdspartnere etc. 


DIG

Du har en relevant uddannelse og dokumenteret erhvervserfaring med at skabe indhold til Facebook og Instagram – herunder også video – send gerne eksempler med ansøgningen. 
Du er idérig, tænker strategisk og kan bidrage til at tiltrække nye publikummer til Betty Nansen og fastholde de publikummer, der allerede kommer fast på teatret. 
Du er ligesom os ærligt optaget af publikum og af at gøre en teateroplevelse på Betty Nansen helt særlig for den enkelte. 


OS

Et teaterhus, som ønsker at skabe en hel særlig relation til publikum. 
Et kunstnerisk arbejdsfællesskab med højt til loftet, mod til at gå nye veje og en uhøjtidelig omgangstone - også i vores kommunikationsafdeling. 
Kolleger som brænder både for deres eget fag og for teatret som kunstart. 


DET PRAKTISKE

Stillingen er et barselsvikariat på fuld tid i ni måneder med mulighed for forlængelse. Løn og ansættelsesvilkår efter forhandling og teaterbranchens niveau. 


SÅDAN SØGER DU

Stillingen søges elektronisk til job@bettynansen.dk. Din ansøgning kan betragtes som modtaget, når du har modtaget et autosvar. Vedlæg kopi af CV, evt. eksamensbeviser og meget gerne referencer fra tidligere arbejdspladser, som vi må kontakte i forbindelse med ansøgningsprocessen. Vedlæg også gerne eksempler på indhold fra SoMe, som du har lavet. 

Ansøgningsfrist er mandag den 6. april. 
Vi forventer at afholde samtaler i uge 16 (hvis omstændighederne tillader det). Vi har brug for, at du kan tiltræde senest 1. juni 2020, men gerne før. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Marie Lundgaard på marie@bettynansen.dk

 

KORT OM BETTY
Betty Nansen Teatret er et teater under Det Københavnske Teatersamarbejde med to teaterhuse og tre scener på Frederiksberg. Vi er 15 fastansatte og mange freelancemedarbejdere. Vi samarbejder med andre teaterproducenter og kulturorganisationer, med scenekunstens frie grupper og interessenter. 

 

TEATRET HAR FØLGENDE PROFIL
Nye eksperimenterende fortælleformer og kunstneriske alliancer, nyskreven dramatik og klassikere læst på nye måder. 

Læs mere her på hjemmesiden.