19 september 2018

LATESALE

Nu kan du købe teaterbilletter til kun 90 kr. pr. stk. inkl. gebyr for alle uanset alder. LATESALE-billetterne er til salg fra 1 en time før forestillingernes start på følgende 5 teatre:

Betty Nansen Teatret
Folketeatret
Nørrebro Teater
Teater Republique
Østre Gasværk Teater

Hver dag i en forestillings spilleperiode udbyder vi et begrænset antal LATESALE-billetter til de aktuelle forestillinger på ovennævnte teatre. LATESALE-billetterne er kun til salg på vores 5 teatre fra 1 time før forestillingernes start. LATESALE-billetter kan ikke reserveres på forhånd eller købes online, men fås kun ved personligt fremmøde på teatrene og kun til samme dags forestillinger.

Så tag chancen og kom i god tid. Vi tager nemlig forbehold for udsolgt på de enkelte teatre. Men skulle du gå forgæves f.eks. hos os på Betty Nansen Teatret, har du mulighed for at købe en LATESALE-billet til et af de andre nævnte teatre. Alle 5 teatre ligger indenfor en afstand på maks. 6 km., så jo tidligere du kommer, jo større er chancen for, at du altid kan nå en forestilling til LATESALE-pris på mindst et af vores teatre.


Forhus- og arrangementskoordinator til BETTY NANSEN TEATRET

BETTY NANSEN TEATRET søger Forhus- og arrangementskoordinator til at koordinere

teatrets forhus og publikumsarrangementer og organisere det daglige arbejde i teatrets forhus.

Stillingen er en fast deltidsstilling.

Vi søger et engageret og udadvendt menneske, som har lyst til at arbejde i et legende hus med høje ambitioner og en hel særlig relation til publikum.

Forhus- og arrangementskoordinatoren er daglig leder for alle medarbejdere i forhuset i teatrets 2 huse (Betty Nansen og Edison).

Sammen med ledelsen, udstikker koordinatoren rammerne for det enkelte arrangement og er ansvarlig for planlægning og afvikling af alle forhusets aktiviteter. Forhuset består af timeansatte, som udover at arbejde med bardrift og billetsalg også løser en række opgaver af mere formidlingsmæssig karakter, blandt andet publikumsintroduktioner til de enkelte forestillinger.

Koordinatoren er ansvarlig for organisering og koordinering af medarbejdere i forhuset og refererer, ligesom resten af afdelingen, til teatrets ledelse. Koordinatoren er en stærk samlende kraft i afdelingen, og varetager kommunikation og koordination mellem forhus, administration, ledelse og produktion.

Primære arbejdsopgaver og ansvarsområder vil være:
• Planlægning og organisering af arbejdsprocesser- og opgaver i forhuset herunder vagtplaner for det timeansatte forhuspersonale.

• Ca. 15 timer ugentlig arbejdstid er som billet- og barvagt.

• Daglig ledelse, koordinering og ansættelse af forhus- og barpersonale.

• Kontakt til leverandører, bestilling af varer til barsalg og udvikling af barens sortiment.

• Koordinering og afvikling af publikumsarrangementer (premierer, events, åbne prøver, åbent hus, klubevents, kommercielle arrangementer mv.).

• Medvirken til udvikling af teaterets publikums-modtagelse og dialog herunder introduktioner og særlige skole-arrangementer.

• Billethåndtering – og salg.

• Barafregning, optælling, regnskab mv.


Vi forventer, at ansøger:
• Har dokumenteret erfaring med bardrift og arrangementskoordinering.

• Har erfaring med ledelse og regnskab.

• Er den perfekte vært med et øje på hver finger – og et udpræget service-gen.

• Har solid faglig viden og erfaring med bardrift og kan indgå i det praktiske arbejde.

• Erfaring med teatrets billetsystem er en fordel men ikke et krav.

• Er god til at kommunikere og evner at bevare overblikket og overskud til at se de enkelte mennesker i en hverdag med mange forskellige opgaver.

• Kan byde aktivt ind og samarbejde med teatrets ledelse i den fortsatte udvikling af publikums møde med teatret.

• Er afklaret med at stillingen er deltid – og at arbejdstiden primært er beliggende aften- weekend (teatret spiller alle dage undtagen mandage) og kan variere meget uge for uge.


Vi tilbyder:
• En plads i et stærkt arbejdsfællesskab med højt til loftet og mod til at gå nye veje.

• Kolleger som brænder både for deres eget fag, for organisationen og for teatret som kunstart.

• Mulighed for at forme din egen stilling i samarbejde med ledelsen.

• Stor indflydelse på organisationens ansigt udadtil og udviklingen af teatrets dialog med publikum.


Stillingen er en fast deltidsstilling på 20 timer ugentligt afhængig af ansøgerens kvalifikationer og de løbende vagtplaner. Løn og ansættelsesvilkår aftales individuelt. Med udgangspunkt i en 20 timers ugentlig ansættelse svarer dette til en månedsløn på 16.000 kr.


Sådan søger du:
Stillingen søges elektronisk ved at maile til job@bettynansen.dk. Din ansøgning kan betragtes som modtaget, når du har modtaget et autosvar. Vedlæg kopi af CV, evt. eksamensbeviser og meget gerne referencer fra tidligere arbejdspladser, som vi må kontakte i forbindelse med ansøgningsprocessen.

Ansøgningsfrist er fredag d. 14. december kl. 12

Vi forventer at afholde samtaler i uge 51 og har brug for, at du kan begynde oplæring

senest 15. januar 2019.

Kort om Betty:
Betty Nansen Teatret er et teater under Det Københavnske Teatersamarbejde med 2 teaterhuse og 3 scener på Frederiksberg.

Teatret har følgende profil:
Nye eksperimenterende fortælleformer og kunstneriske alliancer, nyskreven dramatik og klassikere læst på nye måder.

Teatret fik ny ledelse i indeværende sæson og de næste 4 år vil teatret arbejde med:
• Teatret som levende kollektiv kunstart

• Udvikling af musikdramatikken og musik i teatrets rum

• Det levende møde mellem publikum og medvirkende


Læs mere om Betty på: www.bettynansen.dk

Vil du vide mere om stillingen:
Kontakt Direktør og producent Eva Præstiin på 3329 6136 eller eva@bettynansen.dk